środa, 15 kwietnia 2015

Wprowadzenie

Dzień dobry, dobry wieczór, hej, cześć, siemka, czołem!
Na wstępie powiem, dwie rzeczy:
   1. Za błędy przepraszam, jednak piszę szybko na tablecie, który nie do końca mnie słucha.
   2. Jest to post o opowiadaniu, które tutaj będzie.
~~~~~~~~~~
Tutaj będę pisała historię, która tak jakby będzie kontynuacją tego, co już zawarłam w jednej z tomów Zakazanej Miłości. Trzeci tom "Till I Forget About You". Tam był wątek Dramione oraz coś z rodziny Snape. Kto czytał ten wie, na co się działo.
UWAGA!
Dla tych, którzy nie znają mojej twórczości o Dramione, to będą mogli przeczytać sam ten wątek, który opowiada właśnie o wydarzeniach PRZED kontynuacją historii tutaj zawartej. Będzie tutaj bodajże specjalna strona. Za to się wezmę jeszcze w tym tygodniu.
Akcja będzie toczyła się rok po wydarzeniach z trzeciej części ZM. Czyli rok 2024.
~~~~~~~~~~
Jesteście ciekawi jak potoczy się los Kai Gabrielle Snape, która obecnie podaje się za Ninę Venię Snape? Co będzie chciał zrobić James Syriusz Potter?
Czekaj na Prolog! ;D

2 komentarze:

  1. No, no zapowiada się ciekawie :D Już się nie mogę doczekać prologu :) Fajnie że coś takiego wymyśliłaś :)
    Pozdrawiam Aga W ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jaka zapowedź.. Hahaha :D i już się nie mogę doczekać aż dodasz prolog!. :* ciekawe skąd u ciebie w ogóle taki pomysł w głowie? Szczerze mowiąc nie spodziewałam się takiego obrotu sytuacji, ale bardzo mnie to cieszy. :D w końcu dowiemy się co się tam w tych latach minionych wydarzyło :D poznamy ich tajemnice!
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki na testach! :* (PS. Ty za mnie też możesz :D)
    Kocham! Zieleninka <3

    OdpowiedzUsuń